Binnen de Buitenkans gaan we ervan uit dat kinderen leren van elkaar, de omgeving en de volwassene als begeleider. Vanuit de pedagogiek van Reggio Emilia zijn dit de drie pedagogen. […]
https://www.villadebuitenkans.nl/wp-content/uploads/2018/03/logo_links-300x188.png00Theo Rinsmahttps://www.villadebuitenkans.nl/wp-content/uploads/2018/03/logo_links-300x188.pngTheo Rinsma2020-09-08 14:35:412020-09-08 14:35:41De drie pedagogen – kinderen leren van hun omgeving 2
Binnen de Buitenkans gaan we ervan uit dat kinderen leren van elkaar, de omgeving en de volwassene als begeleider. Vanuit de pedagogiek van Reggio Emilia zijn dit de drie pedagogen. […]
https://www.villadebuitenkans.nl/wp-content/uploads/2018/03/logo_links-300x188.png00Theo Rinsmahttps://www.villadebuitenkans.nl/wp-content/uploads/2018/03/logo_links-300x188.pngTheo Rinsma2020-09-01 14:00:382020-09-01 14:00:38De drie pedagogen – kinderen leren van hun omgeving 1
Binnen de Buitenkans gaan we ervan uit dat kinderen leren van elkaar, de omgeving en de volwassene als begeleider. Vanuit de pedagogiek van Reggio Emilia zijn dit de drie pedagogen. […]
https://www.villadebuitenkans.nl/wp-content/uploads/2018/03/logo_links-300x188.png00Theo Rinsmahttps://www.villadebuitenkans.nl/wp-content/uploads/2018/03/logo_links-300x188.pngTheo Rinsma2020-08-18 08:59:062020-08-18 08:59:06De drie pedagogen – kinderen leren van elkaar
Iedere dag gaan we met de kinderen op onderzoek. Om dit onderzoek te kunnen volgen, maken we foto’s en aantekeningen van wat de kinderen doen, zeggen en laten zien. Dit […]
https://www.villadebuitenkans.nl/wp-content/uploads/2018/03/logo_links-300x188.png00Theo Rinsmahttps://www.villadebuitenkans.nl/wp-content/uploads/2018/03/logo_links-300x188.pngTheo Rinsma2020-06-15 17:27:032020-06-15 17:27:03Onderzoeksdocumentatie, volgen en vastleggen van een proces
Kinderen hebben veel vragen waar ze antwoorden op zoeken. Ze zijn continu aan het leren, ontdekken en ontwikkelen. Binnen de Buitenkans laten we ons leiden door wat de kinderen willen […]
We kijken dagelijks naar welbevinden en betrokkenheid. Oberveren van welbevinden en betrokkenheid is ontwikkeld door onderwijskundige Ferre Laevers. Ons helpt dit kijken hoe het met de kinderen gaat. Voelen ze […]
De drie pedagogen – kinderen leren van hun omgeving 2
Binnen de Buitenkans gaan we ervan uit dat kinderen leren van elkaar, de omgeving en de volwassene als begeleider. Vanuit de pedagogiek van Reggio Emilia zijn dit de drie pedagogen. […]
De drie pedagogen – kinderen leren van hun omgeving 1
Binnen de Buitenkans gaan we ervan uit dat kinderen leren van elkaar, de omgeving en de volwassene als begeleider. Vanuit de pedagogiek van Reggio Emilia zijn dit de drie pedagogen. […]
De drie pedagogen – kinderen leren van elkaar
Binnen de Buitenkans gaan we ervan uit dat kinderen leren van elkaar, de omgeving en de volwassene als begeleider. Vanuit de pedagogiek van Reggio Emilia zijn dit de drie pedagogen. […]
Onderzoeksdocumentatie, volgen en vastleggen van een proces
Iedere dag gaan we met de kinderen op onderzoek. Om dit onderzoek te kunnen volgen, maken we foto’s en aantekeningen van wat de kinderen doen, zeggen en laten zien. Dit […]
Kinderen letterlijk de ruimte geven
Kinderen hebben veel vragen waar ze antwoorden op zoeken. Ze zijn continu aan het leren, ontdekken en ontwikkelen. Binnen de Buitenkans laten we ons leiden door wat de kinderen willen […]
Welbevinden en betrokkenheid
We kijken dagelijks naar welbevinden en betrokkenheid. Oberveren van welbevinden en betrokkenheid is ontwikkeld door onderwijskundige Ferre Laevers. Ons helpt dit kijken hoe het met de kinderen gaat. Voelen ze […]