Binnen de Buitenkans gaan we ervan uit dat kinderen leren van elkaar, de omgeving en de volwassene als begeleider. Vanuit de pedagogiek van Reggio Emilia zijn dit de drie pedagogen. […]
https://www.villadebuitenkans.nl/wp-content/uploads/2018/03/logo_links-300x188.png00Theo Rinsmahttps://www.villadebuitenkans.nl/wp-content/uploads/2018/03/logo_links-300x188.pngTheo Rinsma2020-05-01 12:58:562020-05-01 12:58:56De drie pedagogen – de volwassene als begeleider 3
Binnen de Buitenkans gaan we ervan uit dat kinderen leren van elkaar, de omgeving en de volwassene als begeleider. Vanuit de Reggio Emilia pedagogiek zijn dit de drie pedagogen. Deze […]
https://www.villadebuitenkans.nl/wp-content/uploads/2018/03/logo_links-300x188.png00Theo Rinsmahttps://www.villadebuitenkans.nl/wp-content/uploads/2018/03/logo_links-300x188.pngTheo Rinsma2020-03-29 21:38:032020-03-29 21:38:03De drie pedagogen – de volwassene als begeleider 2
Binnen de Buitenkans gaan we ervan uit dat kinderen leren van elkaar, de omgeving en de volwassene als begeleider. Vanuit de pedagogiek van Reggio Emilia zijn dit de drie pedagogen. […]
https://www.villadebuitenkans.nl/wp-content/uploads/2018/03/logo_links-300x188.png00Theo Rinsmahttps://www.villadebuitenkans.nl/wp-content/uploads/2018/03/logo_links-300x188.pngTheo Rinsma2020-03-06 11:39:062020-03-06 11:39:06De drie pedagogen – de volwassene als begeleider 1
Binnen de Buitenkans gaan we ervan uit dat kinderen leren van elkaar, de omgeving en de volwassene als begeleider. Vanuit de pedagogiek van Reggio Emilia zijn dit de drie pedagogen. […]
Onze wereld is niet hetzelfde als de wereld van onze ouders. Daarom konden ze ons niet laten zien wat we precies nodig hadden. We leerden door ideeën te zien, maar […]
https://www.villadebuitenkans.nl/wp-content/uploads/2018/03/logo_links-300x188.png00Theo Rinsmahttps://www.villadebuitenkans.nl/wp-content/uploads/2018/03/logo_links-300x188.pngTheo Rinsma2020-02-11 14:24:482020-02-11 14:24:48Hoe kijken met de ogen van de toekomst
Kinderen leren door het onderzoeken van hun omgeving en hierin te experimenteren. We vinden het belangrijk dat kinderen zelf risico’s leren inschatten. Daarom wordt de kinderen geleerd met kleine risico’s […]
De drie pedagogen – de volwassene als begeleider 3
Binnen de Buitenkans gaan we ervan uit dat kinderen leren van elkaar, de omgeving en de volwassene als begeleider. Vanuit de pedagogiek van Reggio Emilia zijn dit de drie pedagogen. […]
De drie pedagogen – de volwassene als begeleider 2
Binnen de Buitenkans gaan we ervan uit dat kinderen leren van elkaar, de omgeving en de volwassene als begeleider. Vanuit de Reggio Emilia pedagogiek zijn dit de drie pedagogen. Deze […]
De drie pedagogen – de volwassene als begeleider 1
Binnen de Buitenkans gaan we ervan uit dat kinderen leren van elkaar, de omgeving en de volwassene als begeleider. Vanuit de pedagogiek van Reggio Emilia zijn dit de drie pedagogen. […]
De drie pedagogen
Binnen de Buitenkans gaan we ervan uit dat kinderen leren van elkaar, de omgeving en de volwassene als begeleider. Vanuit de pedagogiek van Reggio Emilia zijn dit de drie pedagogen. […]
Hoe kijken met de ogen van de toekomst
Onze wereld is niet hetzelfde als de wereld van onze ouders. Daarom konden ze ons niet laten zien wat we precies nodig hadden. We leerden door ideeën te zien, maar […]
Leren omgaan met veiligheid
Kinderen leren door het onderzoeken van hun omgeving en hierin te experimenteren. We vinden het belangrijk dat kinderen zelf risico’s leren inschatten. Daarom wordt de kinderen geleerd met kleine risico’s […]